Poniedziałek, Grudzień 7, 2020, 21:07

Aby dobrze wyglądać przed ważnym spotkaniem warto rozważyć zabiegi, które szybko liftingują skórę twarzy bez bólu, z natychmiastową opcją powrotu do aktywności. Takich komfortowych zabiegów jest bardzo mało. Najnowsza technologia HI-TECH sprawdza się doskonale w urządzeniu INDIBA Deep Care. Podczas tego zabiegu skóra na twarzy jest nawilżona, wygładza się, znikają drobne widoczne zmarszczki i poprawia się koloryt skóry. Można zastosować pojedynczy zabieg przed ważnym wyjściem lub skorzystać z serii zabiegów zapewniających trwałe i głębsze zmiany w wyglądzie skóry twarzy, szyi i dekoltu. A to za sprawą poprawy usieciowania  włókien kolagenowych w skórze, tak ważnych w procesie odmładzania i regeneracji.

Bardzo dużo osób wybiera już zabiegi, które w naturalny sposób przywracają młodość skórze i nie narażają na ból i stres z nim związany. Zabiegi INDIBA Deep Care to bardzo bezpieczne zabiegi, ponieważ jedynymi przeciwskazaniami są: ciąża, rozrusznik serca i zakrzepowe zapalenie żył.

Skontaktuj się z nami: http://laa-clinic.pl/1_4_kontakt.html

Brak komentarzy.